..nytt år..

Jag det är väl bara att konstatera att jag suger på det här med blogg. Jag hittar ingen tid och definitivt ingen inspiration. Men vi lever om inte annat.

Julen var härlig långledig som man var. Gubben min är till och med fortfarande ledig, väldigt fuskigt!

Det går framåt med vår pool med, så fort det blir mildare väder gjuter vi plattan. Skoj skoj!

Ikväll ska jag träffa Sandra, ska bli så mysigt! Längesen vi sågs och mycket att uppdatera med :-) Längtar!

Kom fram till igår att jag snart fyller år...29 år...vilket innebär att jag blir 30 år väldigt snart. Hur gick det till?! Var jag inte 25 nyss? Chrille blir 30 i sommar och då blir det stooOor baluns. Jag har redan börjat smida planer. I love planering av party :-D Hawaii-tema hade jag tänkt.

Nu är min break alut!

Ses! ...förhoppningsvis tar det inte lika lång tid med uppdateringen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha känner precis likadant m min blogg... Vi har juh kräftskiva varje dag ;o)

Får ses snart och ta en runda SKIP-BO mot männen igen och visa vilka som bestämmer ;o)

Hoppas att ni får en mysig kväll!

Kramen!!

2009-01-09 @ 06:26:53
URL: http://lindanbloggar.blogspot.com
Postat av: Sandra

Se där vem som uppdaterat :O)

Frågade du vickie ang. imorgon?



Kram

2009-01-13 @ 10:29:45
Postat av: Sara

Hej Syster! Tänkte mest bara säga hej!! =) Kramkalas

2009-02-05 @ 22:14:33
URL: http://lillskrabban.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0