..på jobb..

Slänger in ett litet inlägg såhär mitt i lunchen :) Precis ätit fiskgratäng, inte världen mest upphetsande haha. Jag har ju blivit såååå duktig nu och tar med mig egna matlådor till jobb :P Sen får vi väl se hur länge detta fenomen vara.

Annars är vällan allt lite sisådär, det känns som jag har något som står i kroppen men inte vill bryta ut. Någon mellanting. En klassiker när dagis har börjat igen!

Igår lyckades jag nästan missa ett föräldramöte på dagis blev lite halvpanik när vi väl kom på det typ tjugo i sex och det började sex. Lämnade gubbe och barn hemma, iväg fort som fan för att hinna och såklart så var jag sist och alla glodde på mig. Men hey denna gången glömde vi inte bort det som jag gjorde sist! Mötet var väl givande den första timmen sen var det den klassiska efterkommande timmen som det mest var massa svammel. Den kan jag klara mig utan! och hungrig som en varg var jag så på vägen hem inhandlades det en kebakpizza :) Väldigt nyttigt och ack så gott :D

Gick även och la mig tidigt för jag har varit kroniskt trött nu den senaste veckan. Tyvärr fick man då inte sova bra. Vid 01 kom det två vandrande ungar och invaderade sängen. Saken är den att vi har ett helt täcke mannen och jag och våra barn gillar inte att ha täcke på dig. Resultatet blir då att varken jag eller Chrille får ngt täcke när ungen som ligger i mitten sparkar av det....Så när jag och mannen vaknade låg vi på varsin kant av sängen med två snarkande ungar mellan oss och på våra ben låg vars en katt. Man kan ju trösta sig med att hunden inte låg där :P Tyvärr hjälper det inte att lägga sig i en av barnens sängar för de följer efter mig!

Och idag börjar IDOL! Ska bli spännande att se vad de är för prickar i juryn hehe. Tror syster kommer och titta med mig.

Och i helgen tänker jag rensa i vår klädkammare, den svämmar över med barnkläder. Frågan är ju bara vad man ska göra med kläderna?! Är det lönt att lägga ut det på blocket/tradera?

På lördag ska vi på kräftskiva, vad ska man ha på sig då?

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Sandi

Ahh haha, jag garvar för jag fick en bild på näthinnan där ni ligger i sängen med ungar o katter.

I helgen har jag inget alls planerat, ovanligt och mycket skönt. Kanske tjejerna kan leka?



Kraaam

2008-09-03 @ 20:09:19
Postat av: jenny

Jepps, ni verkar ha full rulle i sängen. Minst sagt! hehe



Kraaam!

2008-09-03 @ 22:36:35
URL: http://www.mammanochkidzen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0