..aj då..

Hmm var ju ett tag sen man bloggade då. Men jag får skylla på sjukdom!

Lyckades bli dunderförkyld i torsdags, det var host, snörvel och nys för hela slanten. Så jag sjukade mig i torsdags och fredags och låg nerbäddad i sängen och tyckte allmänt synd om mig själv. På torsdagen fick vi också ett "trevligt" besök i form av löss, båda töserna hade det. Asså jag får spel om det blir som i våras då de hade det var och varannan vecka. Hur lönt är det att lusa av sina barn och kamma och ha sig när vissa helt uppenbarligen struntar i det?! Jag höll nästan på att börja gråta när jag gjorde den underbara upptäckten -_-.

I lördags hann vi även med en kräftskiva i Häljarp. Två barn dumpades hos farmorn och farfarn medan den stora hellre ville vara hos Timea. Nu börjar damen bli så stor att det inte är kul när man är hos de äldre...lite ledsamt men det hör väl åldern till hoppas jag.

1 nykter och 2 sluriga damer :)



Varför en normal min när man kan se ut som man har en groda i flabben :P



Gubben leker charader



På söndagen fick man ett telefonsamtal från farföräldrarna som meddelade att Ludvig blivit sjuk, han kräktes och hade feber så vi fick hoppa in i bilen får att hämta sjuklingen + två töser. Väl hemma fortsatte kräket...

Sen har det inte hänt så mycket mera, jag har fortfarande inte lärt mig hur man får något gjort när man väl är hemma från jobb, hur hinner folk?? Jag blir galen av alla måsten!

Lite bilder från Vickans gympa

En rundat med efterkommande flickis (hur det stavas har jag inte en aning om :P)





Det går väl lite si så där kan jag tycka. Hon koncentrerar sig mest på allt annat än just det hon skall göra på gympan. Jag vet att man inte skall pusha sina barn förmycket med jag känner ju verlkigen gestapomamman i mig komma fram....:O Jag vill ju att hon skall göra sitt bästa och inte bara lala fast ändå jag vet att hon inte är så gammal och att det kommer rmed åldern. Svårt är det.

Nu skall jag återgå till la familia.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Eva-Christin

Oj, vilken snygg klänning du har på dej, urläcker!! Och du är så fin i den!!!



kram

Eva-Christin

2008-09-10 @ 11:51:00
URL: http://evachristin.blogg.se/
Postat av: Kottemor

Oh, kan bara konstatera att jag är en

stjärna på bild...

hahahahahaa

Men mkt mysig kväll!!

Får snart ta den där Idoldejten, krya på er!!;)



Kramar o kärlek gumman!

2008-09-10 @ 13:00:48
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com
Postat av: jenny

Den där festen skulle man varit på....



Löss är ju inget vidare, och det är något vi inte lyckats få hit . Ännu! Hoppas det är bättre med er nu?



Kraaaam!

2008-09-10 @ 19:04:24
URL: http://www.mammanochkidzen.se
Postat av: Sara

Hihi så fina vi är:)

Även Chrille mannen...



Kramis

2008-09-10 @ 21:34:35
URL: http://lillskrabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0