..skrämmande..

Ikväll ska vi ha Halloweenfest med barnen :-) Inget allvarligt utan bara utklädda sötungar och massa bus och skrämmande mat! Ska bli riktigt kul. Vi fixade även våra pumpor igår, en för varje i familjen. Tyvärr hann jag inte ta bilder igår men jag lovar att försöka hinna med det innan vi ska iväg till Oslo :-) Måste iväg och fixa lite överraskningar på lunchen för barnen ska leta efter det i skålar med läskigt innehåll :-)  Min syrra och brolla kommer med, alltid trevligt :-)

Annars är det bättre, förkylningen har släppt lite vilket är skönt. Var iväg och tränade igår på gymmet så nu sitter jag här med sjuk träningsvärk i mina ben. Vilka brutala övningar min kära man lurade på mig hehe... Sen har jag även börjat powerwalka med sis 3 ggr i vecka. Mycket roligare när man är två så man kan snacka lite skit under tiden, vi går ändå typ 45 mins varje gång :-)

Det här blev ett litet kort inlägg, nu måste jag jobba^^ Dock sitter jag här ensam..undrar var alla andra tar vägen?!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0