..oj oj..

Det var ju då inte igår man bloggade! Skäms på mig!

Har hänt lite saker med under tiden :) Fast jag vet knappt om jag kommer ihåg allt hihi.

Jag har varit i Berlin en weekend med jobbet, riktigt roligt :-) Vill gärna åka dit igen för jag hann inte med allt jag ville se & göra!

Vickantickan har varit på sitt allra första skoldisco. Oj hjälp vad stor han har blivit! Hur gick det till liksom. Hon och Timea gick dit tillsammans :-) Och sötare töser får man leta efter!



Enligt Vickie hade det bara hänt en piiiiiinsam sak, en kille från 3:an hade frågat chans på henne :-O Tur ungen hade vett att säga nej haha.

Ikväll ska de ha Party tillsammans i en lokal vi hyrt. 18-21 kommer det vara full rulle :)

och sen var det ju då det här med minnet, nu kan jag inte komma på mer hahaha. Jo just det, vi har börjat på poolen. Så just nu har vi ett 8x4 stort hål 1,9 m ner i marken :O Det ser lite crazy ut! Gubben min håller på och donar och tanken är väl att han skall gjuta plattan snart.

Nu får jag återgå till min lilla sjukling som passande nog gått och fått feber idag, han skall lämnas till mina päron innan partajet.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandi

Allt detta visste jag ju redan :O) Men de är verkligen bedårande söta, och såna duktiga väluppfostrade tjejer vi har, tycker de var söta mini-värdinnor igår på sitt party.

Många kramar, kanske hinner vi ta en fika i veckan?

Puss å kram

2008-10-11 @ 13:57:04
Postat av: Ewe

Så söta dom är :-D

2008-10-13 @ 10:42:34
URL: http://www.frokendalarna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0