..Lunchbloggning..

Oj, det var så längesen sist jag blogga att jag fick försöka logga in både två och tre gånger innan jag kom ihåg lösenordet :) Så det kan gå hehe.

Här hemma går allt i 180 därav det frånvarande bloggandet. Ska försöka bättra mig!

Denna veckan har vi hunnit med öroninflammation hos äldsta dottern, gympauppvisning för vickie och Lovali (bilder kommer, dock inte några bra).
 
Victoria följde med mig till jobbet igår, går helt okej att ha med henne. Hon pysslar med sitt och jag kan jobba som vanligt. På lunchen mötte vi upp Sandra och Timea och en sovandes Livia :) Vi åt på Jensens, trevligt!

Lyckades komma iväg och träna igår så nu har man träningsvärk i benen :P Härligt!

Och finally fredag :) Me like! Älskar att veta att man har hela helgen framför sig. Jag och skitungarna ska baka på lördag hade jag tänkt mig. Lite matbröd och kanske lite Lussebullar, vi får se vad vi hinner. Gubben ska på julbord med jobber på kvällen så vi har bjudit in oss själva till hans föräldrar.

Nu får jag återgå till la jobb!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0