..första julklappen..

.är nu inhandlad :-)

Det blir en rolig familjegrej, vi ska nämligen ta barnen på Disney on ice. Nu återstår det bara att komma på ett snitsigt sätt att slå in grejen så de förstår vad de ska göra, tips emottages tacksamt.



Annars har vi faktiskt bestämt oss för att vara väldigt lugna med julklapparna iår. Ifjol tyckte jag det var helt överdrivet och jag tror inte barnen lekte med 1/3 av leksakerna. Så jag har meddelat berörda att det inte skall överdrivas! Sen är det ju en annan historia om kottisarna uppskattar det :) Vi lägger mycket pengar på poolen vi bygger och det är ju faktiskt en sak som de kommer ha mer nytta utan så vi får väl baka in det i julklapparna :)

Igår var det vattenfest på skolan, barnen hade uppträde, det såldes lotter och de visade oss experiment. Duktiga kottar! Som vanligt glömde jag kameran men jag hoppas jag kan knycka en eller två bilder av Sandra. Har fått okej så här kommer två bilder:



Halva klassen



Jag tror de ska föreställa vattendroppar :)

På torsdag skall Lovali och Ludvig gå lucia, tyvärr kan inte jag vara med för jag ska ut med jobbet men jag ska skicka med gubben videokameran och hoppas men kan se något. Vi hade med den på gympauppvisningen och alla hade fullt sjå med att komma ihåg att batteriet skulle laddas, synd bara att ingen tänkte på att det var bra att stoppa i ett band....

Nu ska jag återgå till jobbet!

Kram o kärlek!

Kommentarer
Postat av: Kottemor

Hahahahahahaa, såååå söta!!:)

Vattendroppar - självklart!:)

Mmmmm, här kompenseras det dåliga samvetet

för hur de har det rätt friskt.

Men, så blir det i år, nästa hoppas jag att

det har lagt sig.

Kraaaaaaaaaaamar gumman och tack för ikväll!:)

2008-12-09 @ 21:51:05
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: jenny

Vilken dag ska ni på Disney? Vi ska dit på lördagen den 26:e på dagen!



Kraaaaam!

2008-12-11 @ 12:47:57
URL: http://www.mammanochkidzen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0