..tjusigt värre..

Åhh va fint jag tyckte det blev! Så nöjd med tapeten och resultatet, tycker dock inte bilderna gör tapeten rättvisa. Ska visa er hela alltummet så fort vi är klara. Vi hann inte till IKEA idag, vi måste verkligen ha en ny TV-bänk och ett soffbord. Soffbordet hade jag ju velat hitta på en loppis och måla i svart för jag vet exakt vad jag vill ha för ett. Men jag kommer ju aldrig loss...

Tapeten ser ut såhär, de andra väggarna har målats vita.



Lovali har varit på maskerad idag som en fin liten älva. Söta tös men hjälp vilken envis sak hon är. Ettt smärre under att få rätt på henne, tur att hon är ganska finurlig iaf :-D

Klicka för större bild.




Ikväll har vi grillat och kottarna hoppar med några kompisar.



Och imorrn börjar jag jobba..hur ska jag kunna gå upp kl 06,15 utan att dö?! Vill inte alls fast det egentligen ska bli ganska kul att gå till jobb bara jag sluppit gå upp så jäkla tidigt. Ingen morgonmänniska här inte.

Kommentarer
Postat av: jenny

Rummet blir nog urtjusigt...



lovis är ju dundersöt som älva!



Den enda dagen jag kan träffas denna veckan är i morgon! Hör av dig om du är hemma/ledig!



KramKram!

2008-08-18 @ 13:59:17
URL: http://www.mammanochkidzen.se
Postat av: sara

Halloj syster yster!



Såå tjusigt det blev med den nya fondisen :) Chrille får komma hem till mig å fixa min fondis i köket, kanske till helgen eller ngt! ;) Men du får ta å uppdatera dig här ju :P



Kramar Lillsyster

2008-08-19 @ 17:14:27
Postat av: Louise

Superfin fondtapet! Varit på Ikea idag och handlat en massa. Alltid farligt att åka dit för man kommer alltid hem med mer än vad man tänkt sig :-)

Tintins rum är klart nu så nu är det bara det roliga kvar att inreda.



Sötelovisen var helfin som älva.



Kramkram

2008-08-19 @ 20:05:37
Postat av: Louise

Superfin fondtapet! Varit på Ikea idag och handlat en massa. Alltid farligt att åka dit för man kommer alltid hem med mer än vad man tänkt sig :-)

Tintins rum är klart nu så nu är det bara det roliga kvar att inreda.



Sötelovisen var helfin som älva.



Kramkram

2008-08-19 @ 20:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0