..stress..

Jag hinner inte med någonting känns det som. Helgen bara susade förbi hur snabbt som helst!

I lördags var vi på konfirmation hos min kusin Emilia. Var hur trevligt som helst. Kul att träffa dem då vi inte ses ofta. Så det blev mycket tjejsnack och vin på det hehe. Jag dricker väldigt sällan så i söndags mådde Jennie sådär -_-

Har inte kollat hur bilderna blev men imorrn ska jag försöka hinna lägga upp lite.

I söndags var ju jag då inte på topp men gubben ville till IKEA ,vilket vi gjorde, och som visade sig vara totalt idiotiskt!
A L L A var ju där.... Så det blev en snabb visit men vi fick med oss lite glas, tvättkorgar och lite annat plock. Sen på kvällen tvingade gubben mig ut för att mäta var det ska gräva hålet till poolen, jag trodde ju aldrig att han skulle bli klar. Jag tycker sånt är så tråkigt att det kryper i kroppen :P Förhoppningsvis blir det grävt denna eller nästa vecka så det är ju en milstolpe i poolbygget!

Idag har man då jobbat (såklart) fyndat blommor på torget på lunchen har förhoppning om att få dem i krukorna imorrn (snälla låt mig hinna...).

Hem fort som fan för att hämta kottarna, dumpa dem hos mamma, iväg för att gå på informationsmöte på Victorias gympa. Duktiga tösen har kommit med i tävlingsgympan! Efter det iväg och storhandla.

På lördag ska vi på 30-årsfest så jag måste hitta något och ha på mig...Gahh.

Förresten, vad ger man en kille i present som fyller 30? Kom gärna med föslag!

Kommentarer
Postat av: jenny

Visst är det tråkigt, när man inte hinner med någonting. Jag får lite sån halvpanik...



Presenttips? Hmmm... Bor han i hus, då funkar alltid presentkort på typ Bauhaus ellr nåt liknande. Annars har jag ingen aning...



Kraaaam!

2008-08-26 @ 12:27:58
URL: http://www.mammanochkidzen.se
Postat av: eva-christin

Hej stressfia...

NÄR ska vi komma o hälsa på er??

Tips till present...en god duschkräm är alltid rätt till en man...och något man filar fötterna med...och en ryggborste att ha i duschen...jag lovar...uppskattas!!!



kram till er

Eva-Christin

2008-08-26 @ 15:42:39
URL: http://evachristin.blogg.se/
Postat av: Sandi



Hallo!



Vad duktig Vickie e, jättekul. Det kommer gå bra för hon har en tävlingsådra i sig!

Nu ska jag snart köra o lämna Timea på sin gympa.

Jag kan på torsdag, Daniel jobbar dessvärre på kvällen med.

Tips på present.. Dricker han Whiskey så är Lagavoulin ett hett tips enligt sambon..



pok

2008-08-26 @ 17:18:22
Postat av: Sara

Ska bara säga att jag har skaffat blogg :) Kram S

2008-08-28 @ 20:07:24
URL: http://lillskrabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0