...sockersöt...

Äntligen fick man sitt begär stillat :-D Svängde förbi en snabbis hos Sandra och fick träffa underverket! Så gudomligt fin hon är och så liten. Tänk att man glömmer så fort hur små de verkligen är, underligt. Hon var vaken hela tiden och låg och filosoferade i min famn (utom ett slag när hon blev lissen i ögat och mamma fick rycka in). Jag hade kunnat stanna hela kvällen och snacka förlossning och bebis haha, jag är helt störd när det kommer till de ämnena :P

Sandra - Hon är helt fantastisk, tack för jag fick komma och snusa :-)



En söt liten tös!

Nu ska jag gå och umgås med la familia :-)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ewe & Jonathan

Vilken söt bebis! :)

2008-08-08 @ 22:03:01
URL: http://www.frokendalarna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0