Skadad arm och Ven

Gör ett nytt försök att bloggish :) Jag är så kass på att uppdatera så vi får vällan se hur det kommer att sluta hehe.

Har äntligen semester! I förrigår vart vi på Ven och cyklade med familjen Karlsson, jätteskoj! Men shit vilka galna backar. Vi hann med att bada på två badställen och vi har konstaterat att kottarna inte är "hav"människor utan gillar pool. Vi har ju planer på att bygga en nästa år så det bådar vällan gott :)

På väg till Ven.. 

På båten till Ven







Nöden har ingen lag :)



Igår skulle vi hem en sväng till mina föräldrar och grilla en bit. Litenfis lyckades då tappa greppet när han skulle klättra upp på deras studsmatta och ramlade ner och landade på hans högra arm. Armen svullnade upp och han vägrade röra den. Vi insåg att det var lika bra att åka och kolla upp den så vi spenderade kvällen på akuten. Tack och lov var den inte bruten utan "bara" en kraftig stukning. Men aj vad ont det gör i mammahjärtat när mini är skadad.





Annars händer inte för mycket här idag, skulle vilja ta mig ner till Begangnatvaruhuset för jag letar efter ett speciellt bord som jag vill ha till allrummet häruppe. Hade tänkt måla det i högblankt svart om jag nu någonsin hittar det jag är ute efter.

Nu ska jag försöka göra något vettigt!

So long!

Kommentarer
Postat av: Sandi

Hihi, å vad kul, nu tycker jag du ska hålla liv i denna bloggen.

Jättefina bilder och stackars Luddi :O(

Jag hänger på till Beg.varuhuset om du inte varit där än, men kan inte idag och kanske de inte har öppet på helgen, måndag? Om jag inte föder barn då förståss.

PoK

2008-08-02 @ 15:37:30
URL: http://sandiskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0