Scobby Doo och kalas

Ojoj vart tar tiden vägen? Halva min semester har gått nu och gubben slutar sin på fredag. Va fan liksom. Jag vill ha meeeer och framför allt vill jag ha soOol! Vaknade imorse av att solen sken men den lyckan varade tyvärr inte så länge. Hmpf.

Idag har vi hunnit med att åka en sväng till Blomsterlandet och inhandla nya blommer till tösernas rum. Förthoppningsvis hinner de planteras i krukorna innan de dör :) Hittade även två lyktor (eller vad man nu kallar det) till storarummet men jag vet inte om jag blev så nöjd. Tur det var halva priset på dem :P


 Så här ser de ut.

 Blommorna

Min syster har även varit här på besök idag med gubbe och tre kottar. Trevligt. Vi grillade en fläskfile på vår nya grill som Chrille förövrigt är helt kär i och har suktat efter hela våren/sommaren så vi slog till nu när de var på rea :) En Weber one tuch platinum tror jag den hette :-)

Lite bilder från dagen







Nu sitter de två minsta och tittar på Scooby Doo, alla kottarna i denna familj haft en Scooby-fas haha. De fullkomligt slukar allt :) Så här kan man se ut när man är mitt uppe i ett spännande Scoobyavsnitt






Nu ska jag in och se om de fått in en sak jag vill beställa till en vän jag håller väldigt kär. Tyvärr har den varit slut ett tag och jag skulle gärna vilja ha det till en speciell händelse men som vanligt kommer det säkert inte ha fått in den än. Trist!

Ha en bra kväll vänner :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Eva-Christin

Hej!

Så kul att du med börjat blogga...

och inte minst kul att se barnen och hemmet..du får lägga in lite bilder på varje rum så man får sig en kik!



Vi har utökat familjen och samtidigt minskat den!

Lovisa och Erik har flyttat ihop i Malmö och vi har fått en liten Melwin, 8 veckors setterpojke...en så härlig hund!

Tro det eller ej, men den har inte kissat eller bajsat inne, kommer när jag kallar och är helt underbart vacker och söt, en goding!



Han ska få följa med på alla min powerwalksrundor så fort han blir stor nog!



Där jag köpte honom, har dom även ett hunddagis kopplat till där hans mamma och syskon kommer att vara...jag vill inte ha att han är ensam hemma...i ensamhet....hundar är ett flockdjur....men han är otroligt självständig och leker som om han vore en unge med sina saker...springer in och ut på terassen med sakerna och gör en runda i sin korg...och så har vi fått stor parasoll som Jan o Gittan har tack o lov...så vi kan vara på terassen vid solvärmen...om den nu kommer igen vill säga...



Ha det så gott...

kram

2008-08-06 @ 20:19:42
URL: http://evachristin.blogg.se/
Postat av: Sandi

Du e ju riktigt flitig med din blogg!

Visst är det avkopplande att sitta och skriva o lägga in några bilder.

Jag tycker du ska kika in på min blogg för där händer det andra saker :o)

Både ljus o blommor blev jättebra!



PoK

2008-08-06 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0