Regn och städ

Redan andra veckan på semestern och jag börjar få ågren för att den ska ta slut! Vill inte :P

Och vilket väder, regn och blåst, känns ju som höst. Vi är allmänt sega hela familjen och vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Kottarna är odrägliga, gubben tråkig och jag har hamnat här :) Ville en sväng till IKEA men så trist att åka själv.

Vi ska iaf försöka få städat ovanvåningen, en bomb måste ha landat där i helgen :S Vill också färsöka få upp gardiner på tjejernas rum. (vi har ju bara bott här 1 år och det gapar fortfarande tomt)

Ska försöka uppdtarerna med lite bilder senare ikväll (om jag inte glömmer det hehe)

Kommentarer
Postat av: Sandi



Var e bilderna?



Ska vi henka till Stoff o stil på onsdag? Jag ska lämna barnen hos mamma mellan 12-13, så kunde vi kört dit efteråt?

Kramis

2008-08-04 @ 23:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0