..överlever jag..

Idag funderade jag starkt på att antingen sälja barnen på Blocket, att jag flyttar till Långtbortistan eller varför inte börja jobba imorrn??? Barnen har varit rent överjävliga här hemma och såklart så är det bara jag som har semester. Har alla andra börjat jobba?? Någon rädda mig :-O

Dagen avslutades med att kottarna from hell pajjade garderoben i Lovalis rum. Why liksom...

Vi får nog ta och hitta på saker vareviga dag denna veckan verkar det som. En dag är bokad till ett besök hos en gammal vännina som jag inte träffat sen Lovali var nyfödd, det ska iaf bli trevligt :-) Kanske IKEA en dag men det vette fan om jag vågar haha. Kanske om vi tar det på kvällen när Chrille har slutat jobba.

Skattkammarön har jag också i ett svagt ögonblick lovat att vi ska till, Sandra hinner/orkar du får ni mer än gärna följa med!

Chrille har börjat kolla på UFC och självfallet så skulle ju Ludvig också kika på detta vansinnesprogram. Gissa om minifis går och leker ninja med allt och alla här hemma? Det värsta är att ungen är så himla söt när han härmar dem men mindre kul är det ju när han övar på sina systrar...


Gubbe och minifis kollar UFC



Vad är meningen liksom??


Såå nu ska jag återgå till mina sura barn med utegångsförbud..weeii -_-

So long!

Kommentarer
Postat av: annica

haaaaaj=)

allt bra? sem?

va händer i veckan...va ju sjukt längesen! får vi ta o ändra på=)

kraaaam annica

2008-08-11 @ 21:50:36
URL: http://annicaomoa.blogg.se/
Postat av: Eva-Christin

Hej,



Du får gärna ta barnen ner till mej och se vår nya söta Melwinvalp!!



kram

Eva-Christin

2008-08-11 @ 22:26:25
URL: http://evachristin.blogg.se/
Postat av: Sandi

Hej vännen..

Vågar inte bestämma ngt eftersom vår bebis är lite oberäknelig -_-



Men säg till innan ni sticker dit så kan vi se om vi kan hänga på.

Utegångsförbud!? När ska du lära dig.. haha, det är innegångsförbud som biter :O)

Fniss!



Kram o godnatt

2008-08-12 @ 00:16:14
Postat av: jenny

Jaså... Här har du startat nytt!! Skoj!



Synd att min sem. är slut, annars hade en date suttit fint!



KramKram!

2008-08-12 @ 15:33:09
URL: http://www.mammanochkidzen.se
Postat av: Lovisa

Haha Ludvig är så himla söt :D!!

2008-08-17 @ 02:02:03
URL: http://lovisaarkenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0