..måleri och tapetsering..

Vi målar om allrummet på ovanvåningen och skall tapetsera en fondvägg där. Jag trivdes aldrig med den tapeten vi valde och har stört mig i ett helt år så nu målar vi (läs Chrille) den :-) Blir nog bra!

Annars har det ju inte hänt för mycket. Igår var vi hos mina svärföräldrar och hälsade på. Åt jättegod planka, var så himla längesen vi åt det.

Blev så arg på min stora tjej innan. Hon gick ut för att leka utanför så när det var dax att kalla in för middag så är hon inte där. Letar genom hela området hur länge som helst utan att hitta henne, de kompisar hon brukar leka med är inte hemma så jag vet att hon inte är där. Tillslut kommer ungen trafsande helt lungt och undrar varför jag är tokig på henne. Gahh liksom. Man målar ju upp allt som kan hända i skallen :-S

Imorrn hoppas jag att jag kommer iväg till IKEA. Vill hitta en ny TV-bänk till allrummet samt ett bord och lite annat smått. Kanske inom Hornbach med. Ska spraya våra gamla korgar svarta hade jag tänk, får se om det blir bra. Hoppas kan man ju iaf!

Just nu är jag akut godissugen...måste nog åka och handla :-P

Kommentarer
Postat av: Sandi



Var hade Vickie varit?

Fy, man blir ju helt nipprig!



Nyfiken på allrummet :O) Blir nog bra.

Ha en härlig dag, jag har blivit träffad av tröttsjukan, vill bara sova sova sova!



Kramis

2008-08-17 @ 10:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0