..inget nät..

Inget nät har vi haft på hela helgen :O Vår router har dött en stilla dö. Gubbich har kopplat om det så vi har nät nu men dock ingen tele atm haha. Vilka problem :P så om ni vill nå oss de närmsta dagarna får ni ringa på mobilen. Tyvärr har vi en vana av att ta lång tid på oss att fixa saker så det funkar....

Annars har det varit en rolig helg :) Vi var på 30-års fest i lördags, jättetrevligt. Det fick bli ett presentkort i present, smidigt men ganska trist. Såklart så glömde jag kameran hemma, typiskt mig. Jag är glad om jag kommer ihåg barnen :P

Busungar



Idag har det varit lungt. Var hemma hos Sandi och fikade. Väldigt trevligt! Livia blir bara större och större, sötbulan :)
Liten fick även present, så trevligt att ha en bebis att shoppa till :p

Tog med mig Mean hem så girlsen kunde leka vidare. Så skönt när V & T leker, aldrigt ngt tjafs! Sandi kom igen runt 18 och vi gick en runda, skönt! Härligt väder. Fick även bestämt det mesta till tjejernas party (mycket viktigt att det är ett party och inget kalas) nu återstår det bara ett datum.

Ska snart hoppa i bingen, jobb igen imorrn. Fast vi ska ha frukostmöte imorgon så man har iaf en god frukost att se fram emot hihi. Gott! Hoppas bara jag hittar till hotellet vi skulle till...

Kommentarer
Postat av: Lindan

Inne och slår en kik :o)

Sötisar :o)

Ses på lördag, ska bli så skoj!!!



Kramen!

2008-08-31 @ 21:39:18
URL: http://lindanbloggar.blogspot.com
Postat av: Syster

Naaawe så fina barnen är på detta foto.. Jo klart jag kan följa med.. kanske på onsdag? Jag slutar 17,00. Men när stänger dem där förresten?



Natti natti



P&K

2008-08-31 @ 22:24:15
URL: http://lillskrabban.blogg.se/
Postat av: Sandi



Inget går upp emot en god hotellfrukost, yammi!



Nu är det slanka linjen för min del och hänger du med på fler promenader så e det bara o tjoa.

Tack för igår och alla kläderna.

Nu e det broms på ditt bebiskonto bestämmer jag :O)



Kram o ha en bra dag!

2008-09-01 @ 08:50:59
URL: http://sandiskriver.blogg.se/
Postat av: jenny

Vilket härligt foto på kidzen....



Kraaaam!

2008-09-01 @ 19:12:30
URL: http://www.mammanochkidzen.se
Postat av: Louise

Nawww....så söta dom är hela skaran. Lovali är så lik Victoria.

Allt bra med er? Själv har jag blivit sjuker suck. Så det är vila, vila och vila som gäller.

Kramar

2008-09-01 @ 22:00:25
Postat av: Ewe m. Jonathan

Så fina foton på barnen! Stora dom blivit! Kram

2008-09-09 @ 09:57:00
URL: http://www.frokendalarna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0