..hårt..

Hmm det var lite hårt att börja jobba, jag är så trött! Och när jag är trött kommer inte jag ihåg någonting...alls. Man kan säga något till mig ena sekunden och nästa har jag glömt det. Det är så hemskt, verkligen! Men imorgon har jag tagit semester. Vickantickan börjar ju ettan! Hoppas bara vi hittar dit hon ska för jag måste säga att infon varit urusel! Jag har egentligen inte en aning om vart hon ska ta vägen men vi hittar nog :)

Ska bli skönt att hon får rutiner igen för den ungen tar stoOora friheter när hon går hemma och vilket tjatande hon kan ligga inne med. Hon kan förfölja mig med envist tjat hur länge som helst. Man blir ju tokig för mindre :P

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka kurera min huvudvärk med en kopp te och en bra bok :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumsan!

Varit inne o kikat!

Skoj med en ny blogga :o)

Jag får väl skriva lite jag med... SKoj att se tillbaka sen juh!

Jättekul att ses igår!

Följer klart med ut den trettonde :oD Ska bli livat ;o)



Massa kramar!

P.s. Jättefin tapet!!

2008-08-21 @ 12:37:08
URL: http://lindanbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0