..förstaklickare..

Nu har sötaste äntligen fått börja ettan! Hur spännande som helst tyckte hon det skulle bli fast jag tror nog mamman tyckte det mer spännande :D Vi var med henne en timme i klassrummet. Fröken verkar super så det ska nog gå vägen :-D

Redo för skolan!



Myran i skolbänken!



Annars har det inte hänt så mycket idag, jobbat som vanligt. Ätit god mat på festivalen (bästa veckan på hela året haha, så mycket maaat och det luktar ända upp på kontoret).

MIn mamma hämtade kottarna på dagis så det var bara hem o slänga av gubben som skulle dona i trädgården. Sen ner på Finsmakarna och handla läckerheter och iväg för att surprisa sötaste 2, Sandi! Supermysig fika och mycket snack! Egentligen gillar jag inte att dyka upp oanmäld men jag hoppas jag blev förlåten :D Lilla tösabiten slumrade hos mami så det blev inget kel denna gången men det tar Tant Jennie in en annan gång. Det är ju såklart bäst hos mami :-)

Sen susades det till gammelmami för att inhämta tre kottar och bli bjuden på kycklingsallad, så nu är man mätt hihi. Tradgubben kollar gammal dålig film så jag sitter fast här och gör ingen nytta, slösurfar lite på nätet och har allmänt halvtråkigt -_-

Fast nu ska jag in på HM och se om de har några roliga grejs att shoppa :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Eva-Christin

Hej,



Vilken sötnos Vicky e...en riktig skolflicka...i sin bänk!



Jag var i Landskrona igår och träffade gymnasiechefen och åkte hem till goe Janbanan och fikade efteråt...



Sedan hem till valpvakten...



Ha det gott!

Kram

Eva-Christin

2008-08-22 @ 08:28:15
Postat av: Diana

Din dotter är verkligen jätte söt!

2008-08-22 @ 11:49:15
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: jenny

Tiden går så fort! Helt sjukt att hon är så stor redan. Jag kommer ihåg det som det var igår, när vi hälsade på BB... Hoppas hon får det bra!



KramKram!

2008-08-22 @ 19:36:35
URL: http://www.mammanochkidzen.se
Postat av: jenny

Visst kan vi träffas, men det är lite i senaste laget på kvällen. med tanke på Wilma. Men en stund kan hon säkert reda ut!



KramKram!

2008-08-25 @ 11:16:22
URL: http://www.mammanochkidzen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0