..en tös..

blev det för Sandi och Dane. En söt liten sockertopp :-) Så himla skönt att hon är ute och att du äntligen fått din belöning Sandra! Ska bli spännande att få träffa henne live. Va bra att kläderna passade :-D Äntligen har jag en bäbis att shoppa till igen, gubben bara himlar på ögonen när jag helt lyriskt meddelar att vi ska o handla kläder imorrn :D

Ett stort grattis igen vännen, jag kommer och snusar liten så fort ni har landat! <3

Annars har det väl inte hänt så mycket, vi går här i vår lilla semesterbubbla. Idag har det mest spelats Wii som Vickie köpte i dagarna, tösen har själv sparat ihop slantarna duktig som hon är!

Nu på kvällskvisten har vi ätit fruktsallad som mannen svängde ihop, gott!



Gott!

Fast ikväll ska jag vara onyttig och trycka chips :-D Vi börjar det nya livet en annan dag ;-D

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0