..barbie och våldgästande..

Idag har varit en väldigt lugn dag :-)

Idag har jag nämligen mest bjudit hem mig till folk hehe. Vi började dagen men att äta frukost hos systeryster men bihang! Jättemysigt! God frukost hade hon dukat upp och solen sken faktiskt! Snackade skit och hade det allmänt trevligt. De bor nästan jämte en lekplats så småfolket försvann ut ganska snabbt :-) Tyvärr hade jag glömt kameran hemma så inga bilder blev det.

Efter det vart vi en sväng hos Moffemus och hälsade på. Lånade hans GPS och glömde limmet som vi skulle hämta. Minnet liksom....

Vi skulle egentligen hem till en gammal bekant men de fick förhinder så det blidde inget med det. Så istället bjöd jag in mig själv till sötaste Sandibellan. Svängde inom kosum och handlade kakor i mängddeer haha. Jag kan aldrig göra något med måtta :)

Så mycket mys med liten Livia hann jag med och såklart snackades det till tusen. Kärlek <3

Jag och sötaste Livia



När jag kom hem hade gubben fixat med middag så det var bara att sätta sig vid matbordet, härligt!

Nu leker girlsen med Barbie och Ludde sitter under trappan för han bråkar mest. Underbara 3-årsålder!

Tjejerna har byggt upp värsta "huset" i soffan däruppe :-)





sist en arg son under trappan



Slog mig imorse att min stora tös börjar ettan om en vecka, hur galet är inte det då?! Tyckte jag precis fick henne!

Kommentarer
Postat av: jenny

Va mysigt att snusa bebis. det ska jag föra på tisdag!! wiee Sanna har nämligen fått son numero två. Ska bli skitskoj!



Visst är det kul med trotsiga treåringar? NOT!



KramKram!

2008-08-14 @ 09:26:18
URL: http://www.mammanochkidzen.se
Postat av: Eva-Christin

Hej,



Du är så vacker själv Jennie...bildskön! Och tar man bara en liten halv bick på era goa söta småfolk, så ser man speglingen av dej i dem! Och lilla Chrille såklart...eller hur??



kram till er och hoppas ni snart kommer ner du o barnen eller allihop och hämtar era kvarglömda skor...

Eva-Christin

2008-08-14 @ 13:54:13
URL: http://evachristin.blogg.se/
Postat av: Louise

Hejsan vännen!



Vilken liten söt tjej Sandi fått. Jättefin!

Vad stor Ludde har blivit. Tiden går bara helt för fort.

Söta barn har du!

Hoppas vi kan hitta en dag snart att träffas på! Håller på att måla och fixa lite här hemma men så snart det är klart kan ni väl komma hit och leka. Hade varit sååå kul. Annars kan jag ju alltid ta bilen till er ;-)

Kram kram

2008-08-14 @ 20:49:53
Postat av: annica

joooo...träningen har jag lovat mig själv att ta tag i nu till hösten....man blir ju inte mindre precis=)

ska du träna? då kan vi ju göra de allihopa tillsammans?

jo men absolut hade vatt jätte skoj o träffas en dag...när kan ni?

kramar annica

2008-08-14 @ 23:33:25
URL: http://annicaomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0