..30-årsdag..

Idag har vi firat min storasysters 30-årsdag! Jättetrevligt och god mat :-) Av oss fick systeryster en fritös som jag visste att hon ville ha.

Jag längtar redan tills gubbens 30-årsfest nästa år! Jag har redan börjat planera :-D Det största orosmomentet är ju dock vädert, jag vill kunna ha partyt i trädgården, och vi vet ju alla hur en svensk sommar kan bli. Gubben fyller dock år i maj så då tänker vi inte ha festen. Jag vill vänta tills juli och han vill ha det redan i juni...vi får väl se.

Lite bilder från kalaset

Kusin Emma



Lovali, Chrille och Victoria


Kusin Ebba


Kusin Hanna


Faster Ina


Farbror JOhan


Massa kottar



Kusin Lina


Pappa


Mamma och Victoria


O sist en bild på mamamus :P



Nu ska vi göra oss iordning och bege oss till sjöfartsmuseet i Malmö.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandi

Du måste skriva vem alla e ju :O)

Så snygg hon är på sista bilden, jättefin hårfärg!



PoK

2008-08-10 @ 12:33:07
Postat av: Louise

Hejsan hej! Hoppas allt är bra! Tittade in en liten sväng ;-) Kramkram

2008-08-10 @ 20:33:04
Postat av: Jan-Olof Olsson

Trevlig fest var det. God mat o trevligt sällskap.

Fina bilder. Vems e kameran????

Pappa

2008-08-11 @ 16:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0